Als teamlid bij Dunkin' in Brugge, ben je verantwoordelijk voor het bieden van uitzonderlijke klantenservice en het ondersteunen van de dagelijkse operaties van onze nieuwe vestiging. Je speelt een cruciale rol bij het creëren van een gastvrije omgeving en het leveren van hoogwaardige Dunkin' -producten aan onze reizigers.
<pink> • <pink> Verantwoordelijk voor het beheren van de kassa en transacties nauwkeurig afhandelen.
<pink> • <pink> De winkel schoon en netjes houden om de uitstraling te behouden.
<pink> • <pink> Helpen bij het beheer van de voorraad en het bijvullen van producten.
<pink> • <pink> Effectief samenwerken met teamleden om een efficiënte werkomgeving te behouden.
<pink> • <pink> Mogelijkheid om extra verantwoordelijkheden op je te nemen, afhankelijk van je prestaties en ambitie
<pink> • <pink> Je bent klantgericht en krijgt energie van teamwerk.
<pink> • <pink> Je bent gebeten door de horeca en hebt een positieve attitude
<pink> • <pink> Flexibiliteit: we kunnen op jou rekenen van maandag tot en met zondag van 6u00 tot 19u00, inclusief feestdagen. Je werkt 1 weekend op 2.
<pink> • <pink> Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een sterke kennis van het Engels. Elke andere taal is een plus.
<pink> • <pink> Je kunt je met eigen vervoer gemakkelijk verplaatsen naar de vestiging in Brugge (ook op tijdstippen dat het openbaar vervoer nog niet operationeel is).
<pink> • <pink> Bereidheid om te leren en snel te handelen in een drukke omgeving.
<pink> • <pink> Ervaring in de horeca is een pluspunt, maar niet vereist.
<pink> • <pink> Wij bieden je een voltijds contract 38u/week aan.
<pink> • <pink> Een verloning op maat van jouw verantwoordelijkheden (€14,1941/bruto per uur)
<pink> • <pink> Je krijgt 12 ADV-dagen per jaar
<pink> • <pink> Aantrekkelijke extra legale voordelen zoals hospitalisatieverzekering na 6 maanden en groepsverzekering
<pink> • <pink> Een gevarieerde job in een bruisende omgeving, met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en alle kansen om door te groeien.
<pink> • <pink> Je komt terecht in een snel groeiende organisatie waar een collegiale en positieve sfeer heerst. Autogrill is een jong bedrijf waar hard wordt gewerkt, maar waar ook veel wordt gelachen!
Smaakt dit naar meer? Ben jij dé gemotiveerde kandidaat die wij zoeken en voldoe jij aan bovenstaande eisen? Klik dan op de knop ‘solliciteren’ onderaan de vacature. Als wij je sollicitatie in juiste orde hebben ontvangen, krijg je van ons een bevestigingsmail. We bekijken je CV en motivatiebrief en nemen indien noodzakelijk telefonisch contact op om een aantal zaken meer in detail door te nemen. Mocht dit allemaal positief zijn word je uitgenodigd voor een eerste kennismaking! Tip: Vergeet niet je CV en motivatiebrief toe te voegen. Met je cv kan je ons overtuigen van de kennis en de vaardigheden die je de afgelopen jaren hebt opgedaan en een motivatiebrief is de ideale manier om je enthousiasme en interesse in de verf te zetten!
•
•
•
•
•
•
•
•
•
Deel jij onze passie voor koffie & donuts en ben jij op zoek naar een leuke vaste baan of bijbaan met een goed salaris? Zoek niet verder en kom bij het leukste team! Met ruim 12.000 stores wereldwijd is Dunkin' een succesvol merk. In 2020 is de eerste Dunkin' store in België geopend. Inmiddels zijn het er veel meer en komen er ook nog nieuwe stores bij. Daarom zijn wij altijd op zoek naar nieuw talent! Voor onze store in Oostende zoeken wij per direct een enthousiaste fulltime/parttime Barista Medewerkers.
Als Horecamedewerker van onze Dunkin’ store ben je samen met jouw collega’s verantwoordelijk voor de verkoop (en deels bereiding) van ons brede assortiment producten zoals donuts, koffie en andere aanverwante Dunkin’ producten. Je draagt bij aan een nette en representatieve store en een goede werksfeer. Je streeft naar een optimale gasttevredenheid. Met uitstekende service en een grote glimlach bezorg jij onze gasten de perfecte Dunkin’ ervaring!
Bij Dunkin' vind je medewerkers met passie voor het merk en de producten. Deel jij deze passie en ben je in staat om deze over te brengen? Zit hospitality services in jouw bloed en zet jij de klant altijd op de eerste plaats? Werk je het liefst in team verband en draag je graag bij aan een leuke werkomgeving? Ben je representatief, proactief, stressbestendig en beschik je over goede communicatieve en sociale vaardigheden? Ben je flexibel met betrekking tot je uren/beschikbaarheid en ben je woonachtig in (de directe omgeving van) Oostende? Dan is dit de baan voor jou!
<pink> • <pink> Een afwisselende functie in een dynamische werkomgeving
<pink> • <pink> Gezellige en enthousiaste collega’s
<pink> • <pink> Een informele en goede werksfeer
<pink> • <pink> Doorgroeimogelijkheden en aandacht voor talent
<pink> • <pink> Goede arbeidsvoorwaarden
<pink> • <pink> Een prachtige werkplek in Oostende met heerlijke koffie en de lekkerste donuts!
Ben jij de juiste kandidaat en wil je ons team komen versterken? Solliciteer dan direct via de button. Heb je nog vragen? Stuur dan een mail naar recruitment@dunkindonuts.nl
•
•
•
•
•
•
•
•
•
Deel jij onze passie voor koffie & donuts en ben jij op zoek naar een leuke vaste baan of bijbaan met een goed salaris? Zoek niet verder en kom bij het leukste team! Met ruim 12.000 stores wereldwijd is Dunkin' een succesvol merk. In 2020 is de eerste Dunkin' store in België geopend. Inmiddels zijn het er veel meer en komen er ook nog nieuwe stores bij. Daarom zijn wij altijd op zoek naar nieuw talent! Voor onze stores in Genk zoeken wij per direct een enthousiaste fulltime/parttime Barista Medewerkers.
Als Horecamedewerker van onze Dunkin’ store ben je samen met jouw collega’s verantwoordelijk voor de verkoop (en deels bereiding) van ons brede assortiment producten zoals donuts, koffie en andere aanverwante Dunkin’ producten. Je draagt bij aan een nette en representatieve store en een goede werksfeer. Je streeft naar een optimale gasttevredenheid. Met uitstekende service en een grote glimlach bezorg jij onze gasten de perfecte Dunkin’ ervaring!
Bij Dunkin' vind je medewerkers met passie voor het merk en de producten. Deel jij deze passie en ben je in staat om deze over te brengen? Zit hospitality services in jouw bloed en zet jij de klant altijd op de eerste plaats? Werk je het liefst in team verband en draag je graag bij aan een leuke werkomgeving? Ben je representatief, proactief, stressbestendig en beschik je over goede communicatieve en sociale vaardigheden? Ben je flexibel met betrekking tot je uren/beschikbaarheid en ben je woonachtig in (de directe omgeving van) Genk? Dan is dit de baan voor jou!
<pink> • <pink> Een afwisselende functie in een dynamische werkomgeving
<pink> • <pink> Gezellige en enthousiaste collega’s
<pink> • <pink> Een informele en goede werksfeer
<pink> • <pink> Doorgroeimogelijkheden en aandacht voor talent
<pink> • <pink> Goede arbeidsvoorwaarden
<pink> • <pink> Een prachtige werkplek in Genk met heerlijke koffie en de lekkerste donuts!
Ben jij de juiste kandidaat en wil je ons team komen versterken? Solliciteer dan direct via de button. Heb je nog vragen? Stuur dan een mail naar recruitment@dunkindonuts.nl
•
•
•
•
•
•
•
•
•
Deel jij onze passie voor koffie & donuts en ben jij op zoek naar een leuke vaste baan of bijbaan met een goed salaris? Zoek niet verder en kom bij het leukste team! Met ruim 12.000 stores wereldwijd is Dunkin' een succesvol merk. In 2020 is de eerste Dunkin' store in België geopend. Inmiddels zijn het er veel meer en komen er ook nog nieuwe stores bij. Daarom zijn wij altijd op zoek naar nieuw talent! Voor onze stores in Hasselt zoeken wij per direct een enthousiaste en inspirerende fulltime Assistent Manager.
Als Assistant Manager rapporteer je aan de Storemanager en ben je (mede)verantwoordelijk voor de omzet en het rendement van de store. Je zorgt ervoor dat de store de perfecte Dunkin’ ervaring biedt en je streeft naar een optimale medewerkers- en gasttevredenheid. Jouw belangrijkste taken zijn:
Jij hebt een positieve instelling en een gezonde dosis doorzettingsvermogen. Het beste uit jouw team halen en enthousiasmeren zit in jouw bloed. Jij hebt een 'hands on' mentaliteit. Waar nodig ben jij in het veld te vinden. Daarnaast:
Heb je ruime ervaring opgedaan in een management support functie bij een high volume store en ben je toe aan een vervolgstap in je carrière
<pink> • <pink> Een afwisselende functie in een dynamische werkomgeving
<pink> • <pink> Gezellige en enthousiaste collega’s
<pink> • <pink> Een informele en goede werksfeer
<pink> • <pink> Doorgroeimogelijkheden en aandacht voor talent
<pink> • <pink> Goede arbeidsvoorwaarden
<pink> • <pink> Een prachtige werkplek in Hasselt met heerlijke koffie en de lekkerste donuts!
Ben jij de juiste kandidaat en wil je ons team komen versterken? Solliciteer dan direct via de button. Heb je nog vragen? Stuur dan een mail naar recruitment@dunkindonuts.nl
•
•
•
•
•
•
•
•
•
Deel jij onze passie voor koffie & donuts en ben jij op zoek naar een leuke vaste baan of bijbaan met een goed salaris? Zoek niet verder en kom bij het leukste team! Met ruim 12.000 stores wereldwijd is Dunkin' een succesvol merk. In 2020 is de eerste Dunkin' store in België geopend. Inmiddels zijn het er veel meer en komen er ook nog nieuwe stores bij. Daarom zijn wij altijd op zoek naar nieuw talent! Voor onze stores in Hasselt zoeken wij per direct een enthousiaste fulltime/parttime Barista Medewerkers.
Als Horecamedewerker van onze Dunkin’ store ben je samen met jouw collega’s verantwoordelijk voor de verkoop (en deels bereiding) van ons brede assortiment producten zoals donuts, koffie en andere aanverwante Dunkin’ producten. Je draagt bij aan een nette en representatieve store en een goede werksfeer. Je streeft naar een optimale gasttevredenheid. Met uitstekende service en een grote glimlach bezorg jij onze gasten de perfecte Dunkin’ ervaring!
Bij Dunkin' vind je medewerkers met passie voor het merk en de producten. Deel jij deze passie en ben je in staat om deze over te brengen? Zit hospitality services in jouw bloed en zet jij de klant altijd op de eerste plaats? Werk je het liefst in team verband en draag je graag bij aan een leuke werkomgeving? Ben je representatief, proactief, stressbestendig en beschik je over goede communicatieve en sociale vaardigheden? Ben je flexibel met betrekking tot je uren/beschikbaarheid en ben je woonachtig in (de directe omgeving van) Hasselt? Dan is dit de baan voor jou!
<pink> • <pink> Een afwisselende functie in een dynamische werkomgeving
<pink> • <pink> Gezellige en enthousiaste collega’s
<pink> • <pink> Een informele en goede werksfeer
<pink> • <pink> Doorgroeimogelijkheden en aandacht voor talent
<pink> • <pink> Goede arbeidsvoorwaarden
<pink> • <pink> Een prachtige werkplek in Hasselt met heerlijke koffie en de lekkerste donuts!
Ben jij de juiste kandidaat en wil je ons team komen versterken? Solliciteer dan direct via de button. Heb je nog vragen? Stuur dan een mail naar hr@dunkin.be
•
•
•
•
•
•
•
•
•
Ben jij ook zo'n fan van koffie & donuts en zit je vol adrenaline voor een nieuw avontuur? Zie jij jezelf al in een toffe HR-functie bij een ambitieuze en snelgroeiende organisatie? Dunkin', met meer dan 12.000 winkels over de hele wereld, is een merk dat bruist van succes. Sinds 2020 heeft Dunkin' ook in België voet aan de grond gekregen en groeien we nog steeds! Voor ons kantoor in Antwerpen zijn we per direct op zoek naar een enthousiaste HR Business Partner.
In deze functie ben jij de drijfveer van het HR team België en krijg je een unieke kans om bij te dragen aan de groei en ontwikkeling van een jonge, snelgroeiende en dynamische organisatie. Je wordt hierbij ondersteund door een HR-Assistant. Als HR Business Partner bij Dunkin’ België rapporteer je aan het hoofdkantoor in Nederland en heb je een veelzijdige rol waarbij je te maken krijgt met alle facetten van het vak. Je bouwt mee aan de ontwikkeling en realisatie van een kwalitatief HR-beleid.
Een greep uit jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:
<pink> • <pink> Je bouwt kwalitatieve vertrouwensrelaties met de lijnmanagers en adviseert en ondersteunt hen bij de uitvoering van alle HR-gerelateerde zaken (ontslag, verzuim, loopbaanbegeleiding etc.);
<pink> • <pink> Je zorgt voor een goede communicatie tussen HR en de operatie (winkels);
<pink> • <pink> Je stelt managementrapportages op;
<pink> • <pink> Payroll- en recruitment werkzaamheden;
<pink> • <pink> Je bouwt grote HR-projecten verder uit ter ondersteuning van de ontwikkeling van de onderneming;
<pink> • <pink> Je denkt pro-actief mee over het HR-beleid, de bijbehorende huidige processen en hoe we deze eventueel nog efficiënter kunnen inrichten.
Jij zit vol energie en staat sterk in je schoenen. Deze functie maakt jou enthousiast en jij ziet de kansen die hier liggen om mee te bouwen en uit te breiden. Je hebt een sterk empathisch vermogen en kunt met diverse gesprekspartners aan tafel.
Daarnaast is het fijn als je:
<pink> • <pink> beschikt over een afgeronde opleiding (Bachelor/Master) op het gebied van HR;
<pink> • <pink> 3 tot 5 jaar brede ervaring meebrengt als HR-generalist of HR-adviseur;
<pink> • <pink> sociaal bent en uitstekende communicatieve vaardigheden hebt in het Nederlands en in het Frans;
<pink> • <pink> pro-actief en een zelf-starter bent, je neemt graag het initiatief;
<pink> • <pink> je stressbestendig bent en oplossingsgericht werkt;
<pink> • <pink> je flexibel bent en geen 9-5 mentaliteit hebt;
<pink> • <pink> fulltime beschikbaar bent voor 40 uur per week (tussen de 32 en 40 uur is bespreekbaar);
<pink> • <pink> je woonachtig bent in (de directe omgeving van) Antwerpen.
Allereerst een enthousiast team met gezellige collega’s (althans dat vinden wij!) en een mooie kans om bij een ambitieuze en snelgroeiende organisatie te werken. Daarnaast kun je in ieder geval rekenen op:
<pink> • <pink> een competitief salaris toegespitst op jouw ervaring en capaciteiten;
<pink> • <pink> extralegale voordelen;
<pink> • <pink> een toffe, leerzame en uitdagende werkomgeving met heerlijke koffie en de beste donuts!
Kun je niet wachten om te beginnen? Solliciteer dan snel en word onderdeel van onze Dunkin' familie! Heb je nog vragen of wil je meer weten over Dunkin', neem dan contact met ons op via recruitment@dunkindonuts.nl of via whatsapp (+31) 06 26 66 6306.
•
•
•
•
•
•
•
•
•
Avec plus de 12 000 magasins dans le monde, Dunkin' est une marque de succès. En 2020, le premier magasin en Belgique a enfin été ouvert à Anvers. Aujourd'hui, il y a 20 magasins dans tout le pays et on n'a pas encore terminé de conquérir la Belgique. Pour réaliser cet objectif, on recherche immédiatement un Responsable régional (à temps plein) compétent, ambitieux et motivant pour la région Liège.
Le Raesponsable régional a la responsabilité finale des magasins de sa région. Vous dirigez environ 3 à 5 (Assistant) Store Managers. Vous surveillez la continuité d’une bonne gestion au niveau financier, opérationnel et humain dans votre région. Le rôle de Rayon Manager est polyvalent et dynamique. Il s'agit d'un poste à temps plein.
Vos tâches principales sont :
Dans ce rôle, vous aurez une occasion unique de contribuer à la croissance et au développement d'une organisation ambitieuse, en pleine expansion.
<pink> • <pink> Avez-vous au moins 2 ans d'expérience professionnelle dans un poste similaire dans l'horeca ?
<pink> • <pink> Êtes-vous en possession d'un diplôme de bachelier professionnel, ou équivalent par l'expérience ?
<pink> • <pink> Êtes-vous disponible à temps plein ?
<pink> • <pink> Êtes-vous un vrai entrepreneur qui se sent responsable?
<pink> • <pink> Avez-vous de bonnes compétences en management et en communication ?
<pink> • <pink> Êtes-vous un vrai commerçant motivé par les chiffres?
<pink> • <pink> Êtes-vous flexible (pas de problème avec le travail du soir ou du week-end)?
<pink> • <pink> Êtes-vous disponible 24/7 pour des cas d'urgence?
<pink> • <pink> Êtes-vous communicatif et avez-vous une bonne connaissance du langue français, néerlandais et anglais?
<pink> • <pink> Habitez-vous dans la région de Liège ?
<pink> • <pink> Êtes-vous une personne positive et persévérante ?
<pink> • <pink> Un travail avec beaucoup de responsabilités et de possibilités d'évolution.
<pink> • <pink> Un salaire compétitif avec des avantages sociaux supplémentaires.
<pink> • <pink> L'opportunité de travailler pour une organisation ambitieuse et en pleine croissance.
<pink> • <pink> Une équipe enthousiaste avec des collègues amusants et passionnés.
<pink> • <pink> L'espace pour la créativité et un environnement de travail stimulant.
<pink> • <pink> Le plus bon café et les donuts les plus savoureux!
Êtes-vous le bon candidat et souhaitez-vous rejoindre notre équipe? Alors, postulez immédiatement via le bouton.
•
•
•
•
•
•
•
•
•
Deel jij onze passie voor koffie & donuts en ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Hoe klinkt jou een leerzame management functie voor een ambitieuze en snelgroeiende organisatie in de oren? Met ruim 12.000 stores wereldwijd is Dunkin' een succesvol merk. In 2020 is de eerste Dunkin' store in België geopend. Inmiddels zijn het er veel meer en komen er ook nog nieuwe stores bij. Daarom zijn wij altijd op zoek naar nieuw talent! Voor onze store in Antwerpen zoeken wij per direct een ambitieuze en inspirerende fulltime Storemanager.
Als Storemanager ben je eindverantwoordelijk voor de store en rapporteer aan de Rayonmanager. Je geeft leiding aan circa 10 medewerkers, waarvan mogelijk 1 Assistant Manager. Jouw voornaamste doel is het realiseren van een optimale medewerkers- en gasttevredenheid en een positieve omzetontwikkeling. Je streeft met de store naar de perfecte Dunkin’ ervaring in uitvoering en uitstraling. De functie is veelzijdig en dynamisch en heeft als belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:
<pink> • <pink> Het inspireren en motiveren van jouw team om samen een optimale omzet en het beste rendement uit de store te halen
<pink> • <pink> Het coachen, trainen en aansturen van de medewerkers
<pink> • <pink> Waarborgen van de kwaliteit van de producten en de dienstverlening
<pink> • <pink> Het positief beïnvloeden van de gasttevredenheid
<pink> • <pink> Het uitdragen van en toezien op het medewerkers- en bedrijfsbeleid
<pink> • <pink> Het toezien op de veiligheid en het onderhoud van de store
<pink> • <pink> Een bijdrage leveren aan het opstellen van het businessplan en toezien op een correcte uitvoering van het storeplan
<pink> • <pink> Het aandragen van verbeteringen en in samenspraak met de Regioverantwoordelijke opstellen van verbeterplannen
Jij hebt een positieve instelling en een gezonde dosis doorzettingsvermogen. Het beste uit jouw team halen en enthousiasmeren zit in jouw bloed. Jij hebt een 'hands on' mentaliteit. Waar nodig ben jij in het veld te vinden. Daarnaast:
<pink> • <pink> Heb je minimaal 4 jaar ervaring opgedaan in een soortgelijke functie in de horeca OF
Heb je ruime ervaring opgedaan als (assistent) manager bij een high volume store en ben je toe aan een vervolgstap in je carrière
<pink> • <pink> Heb je (aantoonbaar) Middelbaar Onderwijs werk- en denkniveau
<pink> • <pink> Heb je een ondernemersmentaliteit en een hoog verantwoordelijkheidsgevoel
<pink> • <pink> Ben je commercieel en cijfermatig onderlegd
<pink> • <pink> Ben je stressbestendig en heb je oog voor detail
<pink> • <pink> Ben je flexibel (ziet avond-/weekendwerk niet als overwerk) en ben je 24/7 beschikbaar voor calamiteiten
<pink> • <pink> Beschik je over uitstekende sociale vaardigheden en heb je een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Franse taal
<pink> • <pink> Ben je woonachtig in (de directe omgeving van) Antwerpen.
<pink> • <pink> Een rol met veel verantwoordelijkheid en ruimte voor creativiteit
<pink> • <pink> (Interne) opleidingen, trainingen en persoonlijke begeleiding
<pink> • <pink> De kans om bij een ambitieuze en snelgroeiende organisatie te werken
<pink> • <pink> Een enthousiast team met leuke en gepassioneerde collega's.
<pink> • <pink> Een gezellige, leerzame en uitdagende werkomgeving
<pink> • <pink> Een prachtige werkplek in Antwerpen met heerlijke koffie en de lekkerste donuts!
Ben jij de juiste kandidaat en wil je ons team komen versterken? Solliciteer dan direct via de button. Heb je nog vragen? Stuur dan een mail naar recruitment@dunkindonuts.nl
•
•
•
•
•
•
•
•
•
Deel jij onze passie voor koffie & donuts en ben jij op zoek naar een leuke vaste baan of bijbaan met een goed salaris? Zoek niet verder en kom bij het leukste team! Met ruim 12.000 stores wereldwijd is Dunkin' een succesvol merk. In 2020 is de eerste Dunkin' store in België geopend. Inmiddels zijn het er veel meer en komen er ook nog nieuwe stores bij. Daarom zijn wij altijd op zoek naar nieuw talent! Voor onze store in Wijnegem zoeken wij per direct een enthousiaste parttime Barista Medewerkers.
Als Horecamedewerker van onze Dunkin’ store ben je samen met jouw collega’s verantwoordelijk voor de verkoop (en deels bereiding) van ons brede assortiment producten zoals donuts, koffie en andere aanverwante Dunkin’ producten. Je draagt bij aan een nette en representatieve store en een goede werksfeer. Je streeft naar een optimale gasttevredenheid. Met uitstekende service en een grote glimlach bezorg jij onze gasten de perfecte Dunkin’ ervaring!
Bij Dunkin' vind je medewerkers met passie voor het merk en de producten. Deel jij deze passie en ben je in staat om deze over te brengen? Zit hospitality services in jouw bloed en zet jij de klant altijd op de eerste plaats? Werk je het liefst in team verband en draag je graag bij aan een leuke werkomgeving? Ben je representatief, proactief, stressbestendig en beschik je over goede communicatieve en sociale vaardigheden? Ben je flexibel met betrekking tot je uren/beschikbaarheid en ben je woonachtig in (de directe omgeving van) Wijnegem? Dan is dit de baan voor jou!
<pink> • <pink> Een afwisselende functie in een dynamische werkomgeving
<pink> • <pink> Gezellige en enthousiaste collega’s
<pink> • <pink> Een informele en goede werksfeer
<pink> • <pink> Doorgroeimogelijkheden en aandacht voor talent
<pink> • <pink> Goede arbeidsvoorwaarden
<pink> • <pink> Een prachtige werkplek in Wijnegem met heerlijke koffie en de lekkerste donuts!
Ben jij de juiste kandidaat en wil je ons team komen versterken? Solliciteer dan direct via de button. Heb je nog vragen? Stuur dan een mail naar recruitment@dunkindonuts.nl
•
•
•
•
•
•
•
•
•
Deel jij onze passie voor koffie & donuts en ben jij op zoek naar een leuke vaste baan of bijbaan met een goed salaris? Zoek niet verder en kom bij het leukste team! Met ruim 12.000 stores wereldwijd is Dunkin' een succesvol merk. In 2020 is de eerste Dunkin' store in België geopend. Inmiddels zijn het er veel meer en komen er ook nog nieuwe stores bij. Daarom zijn wij altijd op zoek naar nieuw talent! Voor onze stores in Brugge zoeken wij per direct een enthousiaste fulltime/parttime Barista Medewerkers.
Als Horecamedewerker van onze Dunkin’ store ben je samen met jouw collega’s verantwoordelijk voor de verkoop (en deels bereiding) van ons brede assortiment producten zoals donuts, koffie en andere aanverwante Dunkin’ producten. Je draagt bij aan een nette en representatieve store en een goede werksfeer. Je streeft naar een optimale gasttevredenheid. Met uitstekende service en een grote glimlach bezorg jij onze gasten de perfecte Dunkin’ ervaring!
Bij Dunkin' vind je medewerkers met passie voor het merk en de producten. Deel jij deze passie en ben je in staat om deze over te brengen? Zit hospitality services in jouw bloed en zet jij de klant altijd op de eerste plaats? Werk je het liefst in team verband en draag je graag bij aan een leuke werkomgeving? Ben je representatief, proactief, stressbestendig en beschik je over goede communicatieve en sociale vaardigheden? Ben je flexibel met betrekking tot je uren/beschikbaarheid en ben je woonachtig in (de directe omgeving van) Brugge? Dan is dit de baan voor jou!
<pink> • <pink> Een afwisselende functie in een dynamische werkomgeving
<pink> • <pink> Gezellige en enthousiaste collega’s
<pink> • <pink> Een informele en goede werksfeer
<pink> • <pink> Doorgroeimogelijkheden en aandacht voor talent
<pink> • <pink> Goede arbeidsvoorwaarden
<pink> • <pink> Een prachtige werkplek in Brugge met heerlijke koffie en de lekkerste donuts!
Ben jij de juiste kandidaat en wil je ons team komen versterken? Solliciteer dan direct via de button. Heb je nog vragen? Stuur dan een mail naar recruitment@dunkindonuts.nl
•
•
•
•
•
•
•
•
•
Deel jij onze passie voor koffie & donuts en ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Hoe klinkt jou een uitdagende management functie voor een ambitieuze en snelgroeiende organisatie in de oren? Met ruim 12.000 stores wereldwijd is Dunkin' een succesvol merk. In 2020 is de eerste Dunkin' store in België geopend. Inmiddels zijn het er veel meer en komen er ook nog nieuwe stores bij. Daarom zijn wij altijd op zoek naar nieuw talent! In lijn met deze groei en verdere expansie zijn wij op zoek naar een (ervaren) regioverantwoordelijke.
Als regioverantwoordelijke ben je eindverantwoordelijk voor de stores in jouw regio. Je geeft leiding aan circa 3-5 (Assistant)Storemanagers. Je bewaakt de continuïteit van een goede bedrijfsvoering op financieel-, operationeel- en personeelsvlak binnen jouw regio. De functie van regioverantwoordelijke is veelzijdig en dynamisch. Het betreft een fulltime positie. Jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:
· Het aansturen, trainen en coachen van het Storemanagement en medewerkers;
· Het optimaliseren van de verkoop en het realiseren van commerciële doelstellingen;
· Het opstellen van het businessplan, verbeterplannen en managementrapportages;
· Het uitdragen van en toezien op het medewerkers- en bedrijfsbeleid.
In deze rol krijg je een unieke kans om bij te kunnen dragen aan de groei en ontwikkeling van een ambitieuze, snelgroeiende en dynamische organisatie.
Jij hebt een positieve instelling en bent van nature een inspirerende coach en leider. Je hebt een ‘hands-on’ mentaliteit en bent daadkrachtig. Daarnaast:
<pink> • <pink> Heb je min. 2 jaar relevante ervaring opgedaan in een soortgelijke functie in de horeca
<pink> • <pink> Heb je een (aantoonbaar) HBO werk- en denkniveau
<pink> • <pink> Heb je een ondernemersmentaliteit en een hoog verantwoordelijkheidsgevoel
<pink> • <pink> Heb je goede leidinggevende- en communicatieve capaciteiten
<pink> • <pink> Ben je commercieel en cijfermatig onderlegd
<pink> • <pink> Ben je stressbestendig
<pink> • <pink> Ben je flexibel (ziet avond-/weekendwerk niet als overwerk) en bent 24/7 beschikbaar voor calamiteiten
<pink> • <pink> Beschik je over uitstekende sociale- en leidinggevende vaardigheden en heb je een uitstekende beheersing van de Nederlandse- en Franse taal
<pink> • <pink> Ben je woonachtig in het werkgebied
<pink> • <pink> Een rol met veel verantwoordelijkheid en ruimte voor creativiteit
<pink> • <pink> Een marktconform salaris en aanvullende secundaire arbeidsvoorwaarden
<pink> • <pink> De kans om bij een ambitieuze en snelgroeiende organisatie te werken
<pink> • <pink> Een enthousiast team met leuke en gepassioneerde collega's
<pink> • <pink> Een werkplek met heerlijke koffie en de lekkerste donuts!
Ben jij de juiste kandidaat en wil je ons team komen versterken? Solliciteer dan direct via de button. Heb je nog vragen? Stuur dan een mail naar recruitment@dunkindonuts.nl
•
•
•
•
•
•
•
•
•
Deel jij onze passie voor koffie & donuts en ben jij op zoek naar een leuke vaste baan of bijbaan met een goed salaris? Zoek niet verder en kom bij het leukste team! Met ruim 12.000 stores wereldwijd is Dunkin' een succesvol merk. In 2020 is de eerste Dunkin' store in België geopend. Inmiddels zijn het er veel meer en komen er ook nog nieuwe stores bij. Daarom zijn wij altijd op zoek naar nieuw talent! Voor onze stores in Antwerpen zoeken wij per direct een enthousiaste fulltime Barista Medewerkers.
Als Horecamedewerker van onze Dunkin’ store ben je samen met jouw collega’s verantwoordelijk voor de verkoop (en deels bereiding) van ons brede assortiment producten zoals donuts, koffie en andere aanverwante Dunkin’ producten. Je draagt bij aan een nette en representatieve store en een goede werksfeer. Je streeft naar een optimale gasttevredenheid. Met uitstekende service en een grote glimlach bezorg jij onze gasten de perfecte Dunkin’ ervaring!
Bij Dunkin' vind je medewerkers met passie voor het merk en de producten. Deel jij deze passie en ben je in staat om deze over te brengen? Zit hospitality services in jouw bloed en zet jij de klant altijd op de eerste plaats? Werk je het liefst in team verband en draag je graag bij aan een leuke werkomgeving? Ben je representatief, proactief, stressbestendig en beschik je over goede communicatieve en sociale vaardigheden? Ben je flexibel met betrekking tot je uren/beschikbaarheid en ben je woonachtig in (de directe omgeving van) Antwerpen? Dan is dit de baan voor jou!
<pink> • <pink> Een afwisselende functie in een dynamische werkomgeving
<pink> • <pink> Gezellige en enthousiaste collega’s
<pink> • <pink> Een informele en goede werksfeer
<pink> • <pink> Doorgroeimogelijkheden en aandacht voor talent
<pink> • <pink> Goede arbeidsvoorwaarden
<pink> • <pink> Een prachtige werkplek in Antwerpen met heerlijke koffie en de lekkerste donuts!
Ben jij de juiste kandidaat en wil je ons team komen versterken? Solliciteer dan direct via de button. Heb je nog vragen? Stuur dan een mail naar recruitment@dunkindonuts.nl
•
•
•
•
•
•
•
•
•
Deel jij onze passie voor koffie & donuts en ben jij op zoek naar een leuke vaste baan of bijbaan met een goed salaris? Zoek niet verder en kom bij het leukste team! Met ruim 12.000 stores wereldwijd is Dunkin' een succesvol merk. In 2020 is de eerste Dunkin' store in België geopend. Inmiddels zijn het er veel meer en komen er ook nog nieuwe stores bij. Daarom zijn wij altijd op zoek naar nieuw talent! Voor onze store in Plopsaland De Panne zoeken wij per direct een enthousiaste fulltime/parttime Barista Medewerkers.
Als Horecamedewerker van onze Dunkin’ store ben je samen met jouw collega’s verantwoordelijk voor de verkoop (en deels bereiding) van ons brede assortiment producten zoals donuts, koffie en andere aanverwante Dunkin’ producten. Je draagt bij aan een nette en representatieve store en een goede werksfeer. Je streeft naar een optimale gasttevredenheid. Met uitstekende service en een grote glimlach bezorg jij onze gasten de perfecte Dunkin’ ervaring!
Bij Dunkin' vind je medewerkers met passie voor het merk en de producten. Deel jij deze passie en ben je in staat om deze over te brengen? Zit hospitality services in jouwbloed en stel jij de gast op de eerste plaats? Werk je het liefst in teamverband en draag je graag bij aan een leuke werkomgeving? Ben je representatief, proactief, stressbestendig en beschik je over goede communicatieve en sociale vaardigheden? Ben je flexibel met betrekking tot je uren/beschikbaarheid en ben je woonachtig in (de directe omgeving van) De Panne? Dan is dit de baan voor jou!
<pink> • <pink> Een afwisselende functie in een dynamische werkomgeving
<pink> • <pink> Gezellige en enthousiaste collega’s
<pink> • <pink> Een informele en goede werksfeer
<pink> • <pink> Doorgroeimogelijkheden en aandacht voor talent
<pink> • <pink> Goede arbeidsvoorwaarden
<pink> • <pink> Een prachtige werkplek in Plopsaland De Panne met heerlijke koffie en de lekkerste donuts!
Ben jij de juiste kandidaat en wil je ons team komen versterken? Solliciteer dan direct via de button. Heb je nog vragen? Stuur dan een mail naar recruitment@dunkindonuts.nl
•
•
•
•
•
•
•
•
•